10.2.16

ΑΝ ΤΟ CHEESECAKE ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ (ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ)

Άλειψε πολύ πολύ ΠΟΛΥ καλά το ταψάκι / φόρμα !!!
Αυτό που ακολουθεί είναι το πιο ελαφρύ και παράλληλα νόστιμο cheesecake (θα το πω) που έχετε φτιάξει/φάει ποτέ στην ζωή σας. Πώς το ξέρω; Ε, δε γίνεται πιο ελαφρύ!
Χμ…ίσως και να γίνεται αν βγάλω τελείως και το βούτυρο από την βάση. Σκέτο μπισκότο; Θα το δοκιμάσω..
Ένα μάτι στον κάκτο πριν ξεκινήσω! 
Τί θα γίνει, θα ξαναβγάλεις φύλλα; Αφού σ'αγαπώ!
Θα χρειαστείτε:
 Για τη βάση 
250 γρ. μπισκότα digestive ολικής
120 γρ. βούτυρο Κέρκυρας (τα 20 γρ. τα χρησιμοποίησα για να βουτυρώσω το ταψί)
♥  Για την κρέμα
1 κιλό στραγγιστό γιαούρτι ΕΚΛΕΚΤΟ (δεν υ-π-ά-ρ-χ-ε-ι !Δε θα έβαζα άλλο ξεκάθαρα!)
4 βανίλιες
Ξύσμα φλούδας λεμονιού (ανάλογα τα γούστα-έβαζα μέχρι να το καταλαβαίνω στη γεύση)
♥  Για την επικάλυψη
370 γρ. μαρμελάδα Φρούτα του Δάσους

*Αν ήμουν πιο γλυκαντζού θα πρόσθετα και ζάχαρη άχνη μέσα στην κρέμα. Αλλά δεν είμαι!
Ανακάτεψε τα μπισκότα με το λιωμένο βούτυρο σε αυτό το κλασικό multi-κάτι με τα μαχαίρια που όλοι έχουμε στο σπίτι μας (φαντάζομαι). 
Έβαλα τα μπισκότα και τα έκανα σκόνη (ήμουν πολύ σκληρή). Έπειτα έκανα χώρο με ένα κουτάλι γύρω απ'το κοπτικό και έριξα εκεί στο κέντρο όλο το λιωμένο βούτυρο.
Πάτα το κουμπί - πάτα το κουμπί…να τη και η βάση μας!
Αλείφεις πολύ καλά το μείγμα στο ταψάκι με ένα κουτάλι και σηκώνεις και στα τοιχώματα. Πάτα παντού καλά!
Ψήσε στον προθερμασμένο φούρνο σου, στους 180°C για 13-15'.
Εμένα που ο φούρνος από εχθές αποφάσισε να μη μου λέει (με τα φωτεινά του νούμερα) τι κάνει, άρχισα στο δεκάλεπτο να το κοιτάω και να το φωτογραφίζω.



Σε αυτή τη φάση του είπα: "Βγες έξω βάση".
Και βγήκε... απλά δε σημάδεψε καλά το αγαπημένο σουπλά του A.telio!
Πάντα με καλή παρέα, η ζωή είναι πιο ωραία (χαραμίζομαι η ποιήτρια)!
Σ'αυτό το σημείο να μιλήσω για τον τελευταίο μου εθισμό. Το στραγγιστό γιαούρτι, ΤΟ ΕΚΛΕΚΤΟ. (Aκολουθεί απονομή βραβείου για την πιο ποιητική συνταγή blog EVER!)
Θυμηθείτε αυτή τη συσκευασία. Κοιτάξτε την καλά και αποτυπώστε.
Δεν είναι ένα κλασικό στραγγιστό γιαούρτι. Είναι ΤΟ στραγγιστό γιαούρτι και δεν αστειεύεται. Θυμηθείτε μια κρέμα τυρένια που αλείφεται στο ψωμί σας, αλλά πιο ελαφριά, πιο υγιεινή, πιο γιαουρτένια…ΠΙΟ ΑΠΙΘΑΝΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ : D
Αλήθεια, αν θέλετε το κλασικό γιαουρτάκι μην το πάρετε. Αν όμως θέλετε κάτι μοναδικό και παράλληλα πιο ελαφρύ και υγιεινό από την τυροκρέμα τη γνωστή, τότε θυμηθείτε με! Είναι ο πιο υγιεινός εθισμός! (εντάξει, ήρθαν κάτι κύριοι με άσπρη ποδιά και μακριά μανίκια, με δέσανε και ηρέμησα λίγο) 
Χτύπησα περίπου 3-4' με σύρμα για να αφρατέψει.
Πρόσθεσα μετά τις τέσσερις βανίλιες. Έκανε κατευθείαν τη γεύση διαφοερετική και εντελώς βανίλια. Δοκιμάστε στην τρίτη μήπως δε θέλετε να είναι τόσο εντονη η βανίλια. Εμένα μου αρέσει πολύ!
Άρχισα με τον τρίφτη από πάνω να προσθέτω το ξύσμα λεμονιού (πλύνε το λεμόνι, βάλε και λίγο ξύδι, καν'το και βιολογικό σαν ψωνίζεις).
Όταν έγινε έντονη πια η γεύση παντού σταμάτησα (υπολογίζω πως έβαλα 1 κ.γ.).
Συνέχισα να ανακατεύω άλλα 3-5' πιο γρήγορα για το τελευταίο αφράτεμα.
Η βάση είχε κρυώσει καλά πια και έτσι πρόσθεσα την κρέμα.
Άπλωσα καλά παντού με ένα κουτάλι.
Διάφανη μεμβράνη, λαστιχάκι να μην πέσει στην κρέμα και μου την 'φάει' και ψυγείο.
Στις δύο ώρες ήταν στερεοποιημένο και έτοιμο θεωρώ. Ωστόσο εγώ, αν και δεν το έβγαλα από το μυαλό μου δευτερόλεπτο, κατάφερα να ξαναασχοληθώ μαζί του το επόμενο πρωί. Ήταν απλά μια μάχη τεράστια να μην πέσω με τα μούτρα!
Εγώ που δεν τρώω μαρμελάδες, αλλά με τις κόκκινες τα πάω καλύτερα, με αυτή εδώ είπα: "μμμ…". Ήταν η μόνη Φρούτα του δάσους που βρήκα και που έχω δοκιμάσει, οπότε δεν έχω μέτρο σύγκρισης με άλλες για να υπερεκθιάσω. 
Βρε λες να μην βγάζουν άλλες μάρκες;! : /
Ρίχνεις. Απαλά και με αγάπη.
Απλώνεις. Απαλά και με αγάπη.
Τρως. Με καφέ και με σκέτο.
Βογγάς. Με απόλαυση και χωρίς ενοχές.

Δοκίμασε και γράψε μας εδώ στα σχόλια εντυπώσεις! Καλό;;; [an]

6 σχόλια:

XA είπε...

Ta distinctive exoune Zaxari k eidika to topping Marmeladas exei ypervoliki... are oti nane eisai ntropi sou

Giasemito είπε...

Εξαιρετική παρουσίαση!!! Γέλασα πολύ!😀

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο!!
Εγώ βάζω γιαούρτι και λίγο Φιλαδέλφια light. Επίσης για λιγότερη ζάχαρη, υπάρχουν μαρμελάδες φτιαγμένες από χυμό φρούτων χωρίς καθόλου ζάχαρη και γλυκαντικα. Μια μάρκα είναι η St darfour. Εναλλακτικά, κάνω την κρέμα λίγο πιο γλυκιά με στεβια και προσθέτω πάνω φρέσκα φρούτα!

anif είπε...

Ωωωω Άσπα, τέλειες ιδέες! Θα ψάξω και την μαρμελάδα, θα δοκιμάσω και με στέβια-φρέσκα φρούτα! Ευχαριστώ!!!

Margarita Nasioula είπε...

Υπέροχα! Ό, τι έψαχνα!

Efi είπε...

Πιες ξύδι