13.10.11

Αν σου αρέσει η πίτσα

Καλύτερα να μην αγοράζουμε έτοιμες ζύμες πίτσας. Συντηρητικά και αηδίες..
Θέλει λίγο παραπάνω χρόνο να την φτιάξει μόνος του κάποιος αλλά είναι σίγουρα πιο υγιεινό, πιο οικονομικό και διατηρείται στο ψυγείο τρεις μέρες και στην κατάψυξη δύο μήνες (τουλάχιστον αυτή που λέμε εδώ)! Επίσης αν το κάνεις και το ξανακάνεις μετά πετάς, δεν σου φαίνεται κόπος.

Προσωπικά έχω δοκιμάσει διάφορες συνταγές ψάχνοντας στο ιντερνετ. Συνήθως μου έβγαινε σκληρή η ζύμη. Αυτή την φορά δοκίμασα την ζύμη για πίτσα πρόταση απ’την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου που είναι στις πρώτες όταν γκουγκλάρεις και δεν είχα δοκιμάσει ως τώρα. Πάλι οι δόσεις σε γραμμάρια και ml με κουράσανε γιατί δεν είχα δοσομετρητές, αλλά με το μάτι έβαλα την μισή συσκευασία αλεύρι και με τον βραστήρα υπολόγισα το νερό. Θέλω βέβαια να ξέρετε πως το θέμα είναι να βάζεις αλεύρι μέχρι να μην κολλάει η ζύμη. Αυτό κατάλαβα. Αδίκως έδινα τόση βάση στις δόσεις ως τώρα. Το μάτι και η εμπειρία είναι ο δοσομετρητής της ζύμης για πίτσα.
Η ζύμη μου βγήκε κρατσανιστή όπως την ήθελα και λεπτή όσο ήθελα δεδομένου ότι η συνταγή είναι για δύο στρογγυλά ταψιά και εγώ την μοίρασα σε ορθογώνιο ταψί. Ωχ έχω ξεχασει την άλλη μισή στο ψυγείο! Ξέρω τι θα φάμε σήμερα το βραδάκι.

Ps. Φωτό δεν έβγαλα γιατί όταν το σκέφτηκα είχε ηδη ανοίξει η πόρτα του φούρνου και τίποτα δεν μπαίνει ανάμεσα σε μένα και την πίτσα μου! Αν εσείς προλάβετε στείλτε μας τις δικές σας. Καλοφάγωτη! [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: