30.12.12

Αν ψάχνεις για ημερολόγιο 2013

 
 
Το ημερολόγιο στο οποίο μπορώ να κρατάω σημειώσεις, είναι πάντα από τις τελευταίες αγορές που κάνω στο τέλος κάθε χρόνου.
 
Υπάρχουν χρονιές που πηγαίνω αποφασισμένη τί θέλω και άλλες που χάνομαι πραγματικά.
 
Φέτος μάλλον είναι η χρονιά που δεν ξέρω τί θέλω.
 
Κάποια μου φαινόταν πολύ χαρούμενα έως χαζοχαρούμενα.
Κάποια άχρηστα θεματικά.
Κάποια πολύ μεγάλα ή πολύ μικρά.
Κάποια τελείως άβολα και κάποια πολύ ακριβά χωρίς λόγο.
 
Είδα λοιπόν με θέματα ζωάκια, συνταγές, ελληνικό κινηματογράφο, ποιήματα και γνωμικά, συναισθηματικά, ρομαντικά και επίκαιρα. 


     



 Αυτά μου φάνηκαν αρκετά πρωτότυπα γιατί είναι σαν παλιά βιβλία, δεν θυμάμαι να τα είδα άλλες χρονιές δηλαδή. 

Τα κλασικά Moleskine που ξεφεύγουν σε κόστος από όλα τα άλλα.


 Τα κλασικά επαγγελματικά...καθήκον και τα λοιπά, που προσπαθούν να κάνουν τη διαφορά με τις γραμματοσειρές και τα χρωματάκια.


 Κάποια μικρότερα με χαριτωμένα εξώφυλλα.







Και ομολογώ ότι μόνο αυτό με δελέασε φέτος αυτό το σπιράλ που είχε θέμα τις 10 μεγαλύτερες πόλεις του κόσμου με πολύ ωραίο πορτοκαλί ή φούξια εξώφυλλο.


Όμως φέτος κάνω ανατροπή και αφού παραλίγο να πάρω το προηγούμενο αλλά δεν τα κατάφερα γιατί η ουρά για το ταμείο ήταν έξω από τα όριά μου, αποφάσισα να χρησιμοποιώ αυτό το φανταστικό τετράδιο που είχα πάρει εδώ και καιρό από το accessorize απλώς γιατί μου άρεσε. Και αφού κυρίως κρατάω σημειώσεις και δεν με πειράζει να μην βλέπω τί ώρα ανατέλει ή δύει ο ήλιος κάθε μέρα ή αν γιορτάζει σήμερα ο Άγιος Χ άγνωστος πιστεύω ότι θα περάσω ωραία με το δικό μου ημερολογιάκι. Νομίζω θα γίνει λίγο σαν το σχολικό λεύκωμα αλλά δεν μου φαίνεται και τόσο κακό και αυτό.

Ας είναι καλό το 2013 και δεν θα τα χαλάσουμε στο ημερολόγιο. Υπόσχομαι. [if]



Δεν υπάρχουν σχόλια: