11.3.15

Αν και ελληνική! (ε δεν φημιζόμαστε για τέτοιες ταινίες)

Λοιπόν, είχα την τύχη την Κυριακή που μας πέρασε να βρεθώ στην πρεμιέρα με τους συντελεστές του "Τετάρτη 04:45".
Πήγα εντελώς ανυποψίαστη, δεν είχα δει trailer, δεν ήξερα τίποτα άλλο εκτος απ'το ότι θα μπω σε μια αίθουσα κινηματογράφου Κυριακή, 4 η ώρα το μεσημέρι και αυτό μου άρεσε πολύ.
Τελικά είναι μια ελληνογερμανική παραγωγή με πολύ ωραίο casting και απίθανο soundtrack! Αυτά τα τραγούδια που μάλλον ξεχνάς να τα επιλέξεις όταν διαλέγεις την μουσική σου και τελικά είναι ωραία αυτή η μεταφορά στον χρόνο καθώς τα ακούς.
Να πω πως δεν είμαι κριτικός κινηματογράφου και η μόνη σχέση που έχω με τις ταινίες είναι ότι τις λατρεύω σαν ένα ευχάριστο και σύντομο ταξίδι, σαν ένα ξεκούραστο βιβλίο, σαν ένα ωραίο φαΐ. Η συγκεκριμένη ταινία δεν ήταν τίποτα από αυτά βέβαια!
Έφτασα στην αίθουσα πολύ κουρασμένη από το τρέξιμο όλης της βδομάδας και χαλαρωμένη σε κυριακάτικη διάθεση, οπότε το κάθισμα μου φαινότανε ένα ωραιότατο, ζεστό κρεβάτι. Έσβησαν και τα φώτα….
Πέσανε τα πρώτα χειροκροτήματα με τον τίτλο και ξεκινήσαμε…..και δεν ηρεμήσαμε!!!!!
Άγχος πολύ και αγωνία!!! Ξεκίνησε αργά και τελικά στην πορεία όλο κορυφωνότανε. Έξαλλη έγινα!
Θα πω πως δεν το έχω με αυτές τις ταινίες. Δεν επιλέγω, αίμα και δράση. Είμαι του γαλλικού κινηματογράφου (είχακαιστοχωριόμου), αλλά αυτή την ταινία την απόλαυσα πραγματικά! Μπορεί κάποιος που βλέπει τέτοιες ταινίες βέβαια να μην ενθουσιαστεί…Μα τί με νοιάζει?!
Εγώ πέρασα υπέροχα! Άλλαξα 3.449,52 θέσεις από την αγωνία μου, κάλυψα τα μάτια με την παλάμη μου 2 φορές, βυθίστηκα στο κάθισμα για να κρυφτώ άλλες 2 (τις ίδιες 2), κοίταξα την οθόνη με γουρλωμένα μάτια σίγουρα 4 φορές (με την μια πιο παρατεταμένη και τεντωμένα τα αυτιά στην υπέροχη μουσική), μου ξέφυγε κανα "Α" πολλάκις  και τώρα που το σκέφτομαι δεν είμαι και πολύ καλά, ε!
Άμα δεν την ζεις την ταινία όμως…τί την βλέπεις την ριμάδα;;; Τόσος κόσμος παιδεύτηκε γι'αυτή! Και στην συγκεκριμένη εδώ τα δώσανε όλα!

ΥΓ. Σήμερα είναι η επίσημη πρεμιέρα για το κοινό. Δεν θα μπορούσε να είναι και άλλη μέρα! Μην την χάσετε!

Δείτε τα link που ακολουθούν για πληροφορίες:
*παραγωγή, trailer, συντελεστές
*fb page
*σχετικά με soundtrack

[an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: