22.3.16

Αν το παιδί είναι κουμπί (ή αλλιώς "κουμπάκι")

Γράφει η Αγγελική και την ευχαριστούμε πολύυυυυ!!! [an-if]

Γνώρισα λοιπόν την Ειρήνη, πριν περίπου ένα χρόνο, όταν έμαθα πως φτιάχνει αυτά τα υπέροχα μαρτάκια με μικρά μικρά χρωματιστά κουμπάκια. Λίγο το όνομα του ατελιέ-μαγαζιού της «Κουμπάκι» που βρίσκεται στα στενάκια του Ψυρρή, λίγο οι προσωπικές μου αναφορές στα κάθε είδους κουμπιά, με έκαναν να τη συμπαθήσω πριν καν τη γνωρίσω. Η λάιβ όμως γνωριμία μας, ξεπέρασε κάθε προσδοκία!
Η Ειρήνη είναι ένα πάνγλυκο, ευγενέστατο πλάσμα που σε κερδίζει με το “καλημέρα”. Πριν ακόμη σε ρωτήσει τι τσάι προτιμάς για να σε τρατάρει! Η γιαγιά της όταν ήταν μικρή τη φώναζε κουμπάκι! Κάπως έτσι έγιναν τα κουμπιά ένα από τα αγαπημένα της αντικείμενα, αλλά και αγαπημένη της λέξη, φορτισμένη με μνήμες. Εγένετο λοιπόν «Κουμπάκι»!Γιακάδες, κοσμήματα, μπλούζες, κούπες με χειροποίητα σχέδια και «ειρηνίστικες» ατάκες, τσάντες για κάθε εποχή του χρόνου και κάθε περίσταση, χριστουγεννιάτικα στολίδια και πασχαλιάτικες λαμπάδες, custom made μπομπονιέρες και οτιδήποτε περάσει από το μυαλό της Κουμποϊδιοκτήτριας παίρνει σάρκα και οστά!
Τελευταίο πρόζεκτ της Ειρήνης, για το οποίο ξέρουμε ελάχιστα μέχρι στιγμής, είναι το «The Womaniser» και αφορά θρυλικές γυναίκες που η ίδια  θαυμάζει! Αναμένουμε…
Με αφορμή το ερωτηματολόγιο του An-If, ας μπούμε λίγο βαθύτερα στην ψυχοσύνθεση της Ειρήνης Βιτώρου:
Αγαπημένος μου στίχος: We can be heroes just for one day* David Bowie
Αγαπημένος μου παιδικός ήρωας: η Άριελ η μικρή γοργόνα*
Όταν ήμουν παιδί έβαζα τσίχλες στα δόντια μου κ έκανα το βρικόλακα.
Μότο μου αυτό το διάστημα είναι: όλα αναβάλλονται, πάρε βαθιές ανάσες.
Γελάω πάντα με τις ατάκες του αδερφού μου.
Μια λέξη για την οικογένεια: Σπίτι
Σπίτι είναι καταφύγιο.
Ένας καλός φίλος είναι δίπλα σου ακόμα και όταν σωπαίνει.
Η τελευταία έμπνευση για δημιουργία: γυναίκες που θαυμάζω.
Αγαπημένη μου μυρωδιά: αυτή που αφήνει στο μαξιλάρι σου.
Θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα μακαρόνια σε κάθε τους μορφή, με όλες τις σάλτσες.
Η δουλειά μου τρώει πολύ χρόνο από την καθημερινότητά μου αλλά είναι αυτό που αγαπάω.
Ο αδελφός μου είναι χαζός αλλά τον αγαπάω.
Τρεις λέξεις για μένα: αστεία, ρομαντική, δημιουργική.
Τρεις λέξεις που θα λέγανε οι άλλοι για μένα: ονειροπόλα, κυκλοθυμική, σούργελο-με την καλή έννοια πάντα!
Όσο μεγαλώνω παραμένω παιδί.
Ο χρόνος είναι ό,τι του ζητήσεις.
Αν ήμουν σουπερ ήρωας θα πετούσα σ' όλη τη γη να τους ταϊσω όλους με το μαγικό κουτάλι μου.
Στο σπίτι μου είμαι συνήθως με τις πιτζάμες.
Αν θες να με βρεις ψάξε με.

Κουμπάκι, Παλλάδος 24-26, Ψυρρή, www.koumpaki.com, τηλ 215 5052518

Instagram: @koumpaki.shop
Ευχαριστούμε Ειρήνηηηηη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: