16.3.16

Αν δε βρίσκεις τη γάτα (ή where is the cat?)

Η Μάρθα Χαραλαμπίδου είναι η δημιουργός πίσω από τις απίστευτες κουάφ, τα λουλουδάτα φορέματα και τα ρομαντικά καπέλα "Where is the cat?"! Διδάσκει ραπτική, υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια της θεατρικής παράστασης "Κακά τα ψέματα" (σκηνή θεάτρου Eliart), το όνομά της έχει γραφτεί στο Vogue Italia για επιμέλεια styling και έχει τρέλα με τις γάτες της. 
Αυτό που με κέρδισε στη Μάρθα όταν τη συνάντησα (εκτός από το τέλειο, κοντοκουρεμένο, κόκκινο μαλλί) ήταν το ειλικρινές της χαμόγελο..αυτό που σπάνια συναντάς. Νομίζω ότι έχει την ευαισθησία ενός ανθρώπου μιας άλλης εποχής. Μιας εποχής που γέλαγε και έκλαιγε με την ψυχή της.
Αν θέλετε να μάθετε κάτι παραπάνω για εκείνη, διαβάστε τις απάντήσεις της στο ερωτηματολόγιο του An-If, παρακάτω. Είναι τρελή με τις γάτες- απλά!
Αγαπημένος μου στίχος τραγουδιού είναι ο:
 Sweet dreams are made of this
 Who am I to disagree?

Αγαπημένος μου παιδικός ήρωας: η Βάντα από τον SportBilly

Όταν ήμουν παιδί ήμουν μικρή δεν ήξερα....

Μότο μου αυτό το διάστημα είναι το: Where is the Cat? 

Γελάω πάντα με τις αντιδράσεις των γατιών μου όταν τα τρομάζω.

Μια λέξη για την οικογένεια: Cats

Σπίτι είναι όπου ειναι οι γάτες μου.

Ένας καλός φίλος σε παίρνει τηλέφωνο και ας μην το σηκώνεις!

Η τελευταία έμπνευση για δημιουργία ήταν μια φωτογραφία του 1958.

Αγαπημένη μυρωδιά: ζουμπούλι και γιασεμί.
Θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα μακαρόνια με κιμά.

Η δουλειά μου γεμίζει τις μπαταρίες.

Ο αδελφός μου μοιάζει πιο μεγάλος απο μένα.

Τρεις λέξεις για μένα: δημιουργική, φιλόδοξη, πεισματάρα.

Τρεις λέξεις που θα λέγανε οι άλλοι για μένα: ψηλή, καλλίγραμμη,εντυπωσιακή....ε?

Όσο μεγαλώνω...το μετανιώνω!

Ο χρόνος είναι ύπουλος, όταν τον χρειάζεσαι φεύγει γρήγορα.

Αν ήμουν σουπερήρωας θα ειχα νύχια και μυτερά αυτιά-μιάου!

Στο σπίτι μου είμαι συνήθως το βράδυ.

Αν θες να με βρεις θα'μαι στο εργαστήριο μου!
Η παρακάτω φωτογραφία από το προσωπικό fb της Μάρθας. Τί ζητάει?!
Βρείτε τη σελίδα της στο fb εδώ και το etsy διαδικτυακό μαγαζί της εδώ.
Ευχαριστούμε Μάρθα!!! [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: