1.4.16

Αν-ακόρυζο με σπ = Σπανακόρυζο!

Το σπανακόρυζο όταν ακούγεται σαν απάντηση στην ερώτηση : "Τί θα φάμε σήμερα;" ε, δεν κολουθεί και κανένας τρελός ενθουσιασμός!
Αλλά εδώ είμαι εγώ βρε και κάνω ότι μπορώ για να τερματίσω ΤΟ σπανακόρυζο!
Λοιπόν, στο παρελθόν πήγαινα πάντα στη λαΐκή και έφευγα πολύ χαρούμενη με σακούλες σπανάκια και ραδίκια και μαρούλια που ύστερα έβλεπα πολύ λυπημένη να μαραζώνουν στο ψυγείο! Από τότε που βγήκανε τα συσκευασμένα πλυμένα χορταρικά και σαλατικά είμαι χαρούμενη all the way. 
Να τί θα χρειαστείτε:
1 κιλό σπανάκι

1 ποτήρι νερό
1 κρεμμύδι μεγάλο ψιλομμένο
1 σκελίδα σκόρδο
1 χούφτα μαΐντανό
1 λεμόνι (το "τσιμπάω" λίγο, οπότε υπολογίστε με τα δικά σας γούστα)
Λίγο μοσχοκάρυδο
Πιπέρι μπόλικο (πάντα!)
Αλάτι
Για το αυγοκόψιμο:
1 αυγό
1 λεμόνι
Ζωμό από το φαγητό

Είμαι εθισμένη με τους κύβους knorr κότας! Υπάρχει κρυμμένος σχεδόν σε όλα τα φαγητά μου. Ακόμα κι αν κάτι ξεχάσεις να προσθέσεις στην κατσαρόλα σου, φρόντισε να μην είναι ο κύβος. Ο κύβος μπορεί να σε σώσει ό,τι κι αν παραλείψεις! Τρελή νοστιμιά, γλιτώνεις και το αλάτι. Ένας κύβος+ελάχιστό αλάτι ; )
Κατσαρόλα με λαδάκι.
Τσιγάρισμα κρεμμύδι και μετά το σκόρδο σε χαμηλή φωτιά.
Σπανάκι μέχρι να "πέσει" λίγο.
Το ρύζι.
Λεμόνι και δύο-δυόμισι ποτηράκια νερό (εγώ βάζω δύο συν το λεμόνι-μου αρέσει να μη λιώνει το ρύζι).
Αλάτι, πιπέρι, κύβος knorr.
Αυτό. Άσ'το να γίνει τώρα, όπως θα έκανες για ένα απλό ρύζι.
Στο τέλος χτυπάς το ασπράδι του αυγού μέχρι να γίνει μαρέγκα, προσθέτεις τον κρόκο και το λεμόνι και ανακατεύεις απλά και ύστερα προσθέτεις σταδιακά και ανακατεύοντας συνεχώς ζωμό από την κατσαρόλα. Όσο πιο πολύ, τόσο πιο καλά θα δέσει μετά με το φαγητό και δε θα κόψει. Ρίχνεις μετά στο σπανακόρυζο και κουνάς την κατσαρόλα, ανακατεύοντας ελαφρά. Βγάλε από την φωτιά.
Ρίξε τον μαΐντανό και λίγο μοσχοκάρυδο (δοκιμάζοντας).
Αυτό είναι το μαγικό ζουμάκι που φτιάχνει ο κύβος! Μμμμμιάμ!
Bon apettite! [ΑΝ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: