3.2.13

Αν η Κυριακή είναι χαλαρή



Σήμερα έδωσα ρεπό στον εαυτό μου από κάθε υποχρέωση και προβληματισμό της καθημερινότητας. Αφιέρωσα το πρωινό μου στο ξεκαθάρισμα όλων των φωτογραφιών που έχουν μαζευτεί απ’ τον Δεκέμβρη στην φωτογραφική. Βρήκα κάποιες που μου άρεσαν πολύ από το ταξίδι προς Αθήνα για τις χριστουγεννιάτικες διακοπές και έπαιξα λίγο. Δεν είμαι φωτογράφος και έτσι δεν έχω ιδιαίτερα όριο στο πόσο θα πειράξω μια φωτογραφία. Δοκίμασα γραμματοσειρές και χρώματα. Το βρίσκω απόλυτα διασκεδαστικό να βλέπω το πριν και το μετά.

Ήταν μια καταπληκτική ηλιόλουστη και ζεστή μέρα μεσ’ το καταχείμωνο. Θέλω οπωσδήποτε να βάλω μια εικόνα εκείνης της μέρας στο ημερολόγιό μου. Να θυμάμαι εκείνο το φανταστικό πρωινό που ήταν σαν να έφερνε μια καινούργια –αν και σχεδόν πάντα δύσκολη- αρχή την ώρα που κάποιοι, όπως μάθαμε  μετά, μιλούσαν για το τέλος του κόσμου.


*γραμματοσειρά: segoe script*

Οφείλω να πω πως τα αγγλικά δεν είναι αποτέλεσμα ξενομανίας. Ομολογώ όμως πως τα προτιμώ παίζοντας με τις γραμματοσειρές.

Τελικά μας άφησαν δέκα λεπτά αργότερα..
*γραμματοσειρά: century gothic και complex*


*γραμματοσειρά: complex*

*γραμματοσειρά: courier new*

Πολλές φορές αναρωτιέμαι τι σκέφτεται ένα παιδί. Μετά θυμάμαι ότι υπήρξα ένα και οι σκέψεις τότε ήταν πολύ απλές. Αλλά γιατί μεγαλώνοντας σκεφτόμαστε σαν παιδιά μόνο τις πιο ακατάλληλες στιγμές;!
*γραμματοσειρά: cityBlueprint*


Για κάποιο λόγο τον γλάρο τον έχω να λέει το σίγμα θ...(τί να πεις τώρα;!) 
*γραμματοσειρά: swis721 BlkOul BT*


Ελπίζω να σας άρεσαν!

Εσύ πότε ήταν η τελευταία φορά που αυτοσχεδίασες σε μία φωτογραφία σου και πώς βγήκε τελικά; [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: