16.12.13

Αν το δέντρο σας είναι από...περιοδικό



 
Φέτος άκουσα πολλές φορές φίλους να λένε ότι δεν έχουν όρεξη για χριστουγεννιάτικο στολισμό.  Κι εγώ το ίδιο.  Όταν είδα όμως το γιό μου να αγκαλιάζει το χριστουγεννιάτικο δέντρο κατάλαβα ότι αυτό μας λείπει...η ξεγνοιασιά, η διάθεση για χαρά...αυτό το μικρό παιδί μέσα μας. 
Χαζεύοντας λοιπόν ένα παλιό ( αλλά πολύ παλιό ) χριστουγεννιάτικο τεύχος περιοδικού είπα να φτιάξω για πρώτη φορά αυτήν την πανεύκολη αλλά πολύ εντυπωσιακή κατασκευή, που έχω δει πολλές φορές.

 Παίρνετε ένα περιοδικό σκίζετε το εξώφυλλο και το οπισθόφυλλο και διπλώνετε όπως στις φωτογραφίες.

Κάνετε δηλαδή δύο τρίγωνα και την γωνία που περισσεύει την διπλώνετε ακριβώς στο περιθώριο.

 




Και για να σας σιγουρευτείτε ότι είναι εύκολο το έκανε και ο μικρούλης μου ( με το αντίστοιχο περιοδικό του ).

Φτάσαμε λοιπόν σε αυτά τα δύο δεντράκια...
που φυσικά αρχίσαμε να στολίζουμε με μανταλάκια, σκουφάκια, γιρλάντες και ότι μπορείτε να φανταστείτε.  Έχω δει αυτήν την κατασκευή και από βιβλίο αλλά δυστυχώς δεν είχα κάποιο.
Λίγο παιχνίδι λοιπόν όπως κάνουν τα παιδιά και η χαρά γυρίζει.


Μία κατασκευή με ελάχιστο κόστος αλλά εντυπωσιακό.

[if]

Δεν υπάρχουν σχόλια: