22.6.16

Αν βρεις μια φέτα λεμόνι...κάνε ένα lemon-lace (DIY)



Γειά σας!!!

Πριν λίγες μέρες βρέθηκα μπροστά σε ένα σακουλάκι με λίγες λαχταριστές, ελαστικές, ημιδιάφανες φέτες λεμόνι που με φωνάζαν απεγνωσμένα. Τις πήρα με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς να έχω ιδέα τι θα τις κάνω. Ήθελα να τις κρεμάσω στο λαιμό, στα αυτιά, να τις βάλω στο κεφάλι, σε μπελόκ, στη τσάντα...παντού! Μου αρέσουν εμμονικά τα λεμόνια!

Τελικώς, χάρισα μία στην αδελφή μου (Ιφιγένεια, τί έφτιαξες;;; Θα μας δείξεις;), μια σε μια φίλη και την άλλη την κρέμασα σε ένα ωραίο κόκκινο κορδόνι με τα πομ πομ μου που τρελαίνομαι. Κι έτσι την έχω συνέχεια μαζί μου, όταν πίνω τις δροσιστικές πεντανόστιμες λεμονάδες. Θυμάστε τη συνταγή που σας είχα δώσει εδώ;
Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας εδώ, στο fb ή με mail (anifblogspot@gmail.com). Θα σας απαντήσουμε αμέσως μόλις το δούμε.
Voila!!! [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: