8.7.16

Αν θες να αποφύγεις τη ζύμη της πίτσας

Γειά σας!!!
Θα ήθελα εξαρχής να ζητήσω συγγνώμη για τις φωτογραφίες. Είναι όλες τραβηγμένες  με το κινητό μου και σε νυσταγμένη κατάσταση. Οι μεν αργά το βράδυ ή δε νωρίς το πρωί. Μοιράζομαι, λοιπόν, σήμερα μαζί σας το χθεσινοβραδινό μου και το σημερινοπρωινό μου (κανονικά τρώω γιαούρτια, μούσλια και τέτοια, δηλαδή).
Εχθές το βράδυ έπεσε η ιδέα για πίτσα (εγώ βασικά είχα τρελή όρεξη)! Δεν είμαι πολύ άνθρωπος του έτοιμου και δε με ενθουσιάζουν οι γεύσεις των delivery. Επίσης ήθελα να αποφύγω να φτιάξω ζύμη πίτσας και να την φάω επίσης (προσπαθώ να αποφεύγω τη πολλή γλουτένη)...και επέστρεψα σε μια αξεπέραστη λύση: 
Α Ρ Α Β Ι Κ Η !
Το έχω δοκιμάσει πολλές φορές στο παρελθόν και σήμερα είπα πως πρέπει να το μοιραστώ να το μάθουν όλο και περισσότεροι. Είναι βλέπεις και δύσκολοι καιροί και αυτό είναι μια πολλή καλή λύση, φίλοι. Πρέπει να το δοκιμάσετε! Είναι απλά φανταστικό, πολύ γρήγορο και πιο κοντά στην ιταλική εκδοχή της πίτσας!

Χορτάσαμε δύο άτομα, παραδόξως, με τέσσερις μεσαίου μεγέθους αραβικές (εγώ είχα φάει και λίγο πεπόνι πριν ετοιμάζοντας τα υλικά t). Έφτιαξα τέσσερις διαφορετικές: 1 πιπεριές, 2 τόνος, 3 κλασική, 4 πέστο. Το πρωί ξυπνήσαμε με τη λαχτάρα να φάμε πίτσα για πρωινό και επανέλαβα τη κλασική. Είχα και τα υλικά έτοιμα και τη λιγούρα επίσης.
Δε θα μπω εδώ σε λεπτομέρειες σχετικά με τις συνταγές. Είναι και τέσσερις διαφορετικές. Δεσμεύομαι μελλοντικά. Ωστόσο όποιος έχει οποιαδήποτε απορία μπορεί να μου γράψει στα σχόλια εδώ κάτω, στο fb ή στο mail (anifblogspot@gmail.com). Θα σας απαντήσω αμέσως μόλις το δω.
Εσείς θα φτιάξετε τη σάλτσα που σας αρέσει, θα βάλετε τα υλικά που σας αρέσουν και ..voila! Κάνετε όποια συνταγή πίτσας βρείτε και απλά βάλτε για βάση την αραβική πίτα. Αυτό είναι όλο!

ΤΙΠΣ
Στον προθερμασμένο (σημαντικότατον!) φούρνο, πάνω κάτω, στους 180˚, p10'. Στα 5 λεπτά τσεκάρετε, στα 10' βγάζετε.
☞ Οπωσδήποτε μόλις πάρει χρώμα και λιώσουν τα τυριά βγάλτε, δε θέλετε να στεγνώσει ή να σπάει και να πετάγονται κομματάκια παντού. Πάντως, ναι, είναι κρατσανιστή τελικώς.
Η σάλτσα να είναι στεγνή! Όχι πολλά υγρά γενικά. Όχι πολλά υλικά!!!
☞ Άσε το ταψί στην άκρη! Ψήσε κατευθείαν πάνω στη σχάρα, στη λαδόκολλα. 
Μην τυχόν και τη φτιάξετε και δεν μου πείτε εντυπώσεις στα σχόλια!!!! Μα πόσο θα χαρώ να μου πείτε πως το δοκιμάσατε και σας άρεσε πολύ!?! 
Bon apettiiiiite!!!! [an]

Δεν υπάρχουν σχόλια: