24.1.13

Αν τα γενέθλια είναι ρομαντικά


Χθες ήταν τα γενέθλιά μου και έτσι μια χαρά την είχα, γιατί όπως και να το κάνουμε η ημέρα των γενεθλίων μας είναι η ευκαιρία για να έχουμε ένα 24ωρο όλο δικό μας για να μαζέψουμε ευχές. 

 
Μερικές πιθανές, μερικές απίθανες αλλά όλες επιθυμητές.  Αν ευχήθηκα κάτι αυτή την ημέρα ήταν να βγουν έστω μερικές από αυτές τις ευχές που πήρα αληθινές και μάλιστα όπως είπε και ο Μάνος να μου έρχονται σιγά σιγά... να έχω να λαμβάνω. Μακάρι... Ευχαριστώ πάρα πολύ φίλοι μου!

Για μένα όμως φέτος ήταν κατά έναν πολύ περίεργο τρόπο, πώς να το πω ....γενέθλια με ρομαντική διάθεση και το κατάλαβα μάλλον προς το τέλος της ημέρας βλέποντας τις φωτογραφίες.

Γλυκάκια σε παλ αποχρώσεις...


  

Κρεμαστό παλιού τύπου φωτογραφική μηχανή, με απίστευτα ρομαντικά λουλουδάκια...



Το μήνυμα της Άσπας με το ρομαντικό ποιηματάκι που με περίμενε το πρωί....



Αλλά και το βιβλίο που διαβάζω αυτόν τον καιρό που μου δάνεισε η Φωτεινή, μιλάει για μια άλλη Αθήνα πιο ρομαντική....


Καλέ τί έχω πάθει.  Μάλλον θέλω να ξεφύγω από τη σκληρή πραγματικότητα, ποιός εγώ που έβλεπα ροζ και έτρεχα μακριά.  Τί λέτε κι εσείς γιατρέ μου;  

[if]
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: